Proběhne rekonstrukce na Blobu, hlavně u článků, recenzí a povídek.

Brave 10 - Recenze

12. dubna 2012 v 19:47 | Aki Kazuo |  Brave 10

Můj Názor:
Brave 10 je dobré anime, pěkné a dobře udělané bojové scény. Příběh má asi vše co by měl mít, napínavost, akčnost, vtipnost i nějaké ty romantické scény. Dle mého tedy naprosto zbytečné, ale pro dámy velmi důležitá část, bez které by se neobešli.Jinak by se na to asi nedívali. Musím uznat, že kresba je dokonalá a i efekty a podobné jsou velmi povedené. Trochu mi to připomínalo Naruto, a někdy i Bleach.. Ovšem berme v potaz, že originální anime už asi nikdo a nikdy nevymyslí.

O čem je:
Kirigakure Saizou je jeden z legendárních bojovníků, kterého prý nikdo nikdy neporazil./hned v druhém dílu se toto, ale jaksi vyvrátí. Kde na to přišli??/ Saizou je samotář a odmítá sloužit jakémukoli pánu jako bojovník. Jednoho dne, při rozjímání v lese, Saizou potká dívku jménem Isanami, pronásledují ji ninjové a Saizou ji pomůže z nesnází, jako pravý muž. Isanami ho potom požádá, aby ji doprovodil k muži jménem Sanada Yukimura. Její chrám byl totiž vypálen a ona teď prchá do bezpečí. Isanami ovládá velmi ničivou sílu, a proto po ní jdou lidé, kteří mají zájem o ovládnutí světa./jak nečekané/ V tom se jim, ale Sanada rozhodne zabránit a sestaví nejmocnější tým 10 statečných, kteří budou Isanami chránit. Ale povede se mu to v čas?
Mé hodnocení: 70%
Spracovanost:98%
Příběh:65%